El responsable d’aquesta pàgina web és la Fundació PROIDE, amb C.I.F. G62278981, i domicili social  al C/Sant Joan de La Salle 42, 08022 de Barcelona.

La Fundació PROIDE es troba inscrita al Registre de la Generalitat de Catalunya amb el número 1434, com a ONGD amb el número 25 a l’Agència Catalana de Cooperació i a la Lafede.cat (Federació Catalana d’ONG’s).

Si desitges posar-te en contacte amb el responsable de la web pots fer-ho a través dels següents medis:

• Per correu electrònic, a l’adreça: comunicacio@fundacioproide.org
  • Per correu postal, a l’adreça: C/Sant Joan de La Salle 42, 08022 de Barcelona
  • Per telèfon, al número 93 418 35 00 ext.5. 609 61 81 68 (amb el prefix +34 per a trucades de fora d’Espanya).

Aquesta web ha estat creada per fer difusió de les activitats de Fundació PROIDE. El fet de visitar-la o completar algun dels formularis que es troben en ella no implica iniciar cap relació contractual amb la citada fundació.

Els diferents elements d’aquesta pàgina, i el lloc web com a conjunt, estan protegits per la normativa espanyola sobre propietat intel·lectual i industrial. Les marques, noms comercials o signes distintius que apareguin en el lloc web són propietat de la Fundació PROIDE o de terceres entitats, que permeten a la Fundació PROIDE la seva utilització.

No es permet la reproducció total o parcial del web i dels elements que la integren, excepte que es realitzin amb autorització escrita de la Fundació PROIDE.

La Fundació PROIDE no assumeix cap responsabilitat en relació a:

• Els danys que puguin produir-se en els equips dels usuaris com a conseqüència de la seva navegació per la pàgina web, incloent, en el seu cas, els danys produïts per virus informàtics.
  • Els errors de funcionament del web.
  • Els enllaços facilitats a llocs de tercers.