Infants i joves PROTAGONISTES VOLUNTARIAT Dret a L'EDUCACIÓ Educació per la JUSTÍCIA GLOBAL PROIDE PROMOCIÓ I DESENVOLUPAMENT

Què fem a PROIDE?

Persones voluntàries i col·laboradores
Persones beneficiàries
Països d’intervenció

Sobre nosaltres

La Fundació PROIDE (Promoció i Desenvolupament) és una ONG nascuda el 1992 que forma part de les escoles de La Salle Catalunya i que treballa per guanyar quotes de justícia social a través de l’educació de qualitat per a tothom.

Treballem per garantir el DRET A L’EDUCACIÓ a països empobrits, a Àfrica per incrementar l’accés de petits i joves de condició social molt humil, i a Amèrica Llatina per donar oportunitats educatives a joves indígenes, col·lectiu històricament exclòs de les oportunitats de desenvolupament. També a l’Orient Mitjà, PROIDE també hi treballa per donar resposta a la crisi de les persones refugiades, des del reforç escolar a petits i joves sirians i iraquians, que el conflicte, l’èxode i el refugi els ha provocat un notable endarreriment educatiu.

Generació de joves mestres en Educació Intercultural Bilingüe a l’Amazònia peruana

Suport al centre obert infantil “Tiéndeme la Mano” a Iquitos
Construcció d’espais educatius per a la formació de joves mestres a l’Amazònia peruana
Suport a la Ràdio educativa quítxua La Salle Rimarinakusunchis a Urubamba

Col·labora amb Proide

Col·laborador/a

Els col·laboradors/es ens ajuden a tirar endavant la fundació gràcies a les seves aportacions periòdiques o puntuals.

Voluntariat

Els voluntaris ajudant a dur a terme els projectes que promou PROIDE, tant a l’estranger com en l’àmbit local.

Comerç Just

Si compres Comerç Just també estàs sent part del canvi. A més, fer-ho amb les entitats amb qui PROIDE col·labora, té avantages.