Tens ganes de viure una experiència que et pot canviar la vida? Vols construir un món millor? Vols conviure amb persones d’altres cultures i orígens? La Fundació PROIDE i Joves La Salle Catalunya t’ofereixen l’oportunitat de viure de primera mà la realitat dels països on intervenim amb un voluntariat juvenil de curta durada. Si tens 18 anys i vols comprometre’t per l’educació a l’Amèrica Llatina, et proposem fer un voluntariat internacional implicant-te en un projecte de cooperació.

El programa de voluntariat internacional implica participar en un cicle de formació i sensibilització que es desenvolupa en tres fases: formació, viatge i estada d’un mes a un país d’Amèrica Llatina, i posterior compromís de difusió de l’experiència.

Totes les persones participants viatjaran en un grup d’entre quatre i dotze persones acompanyades per un o dos responsables amb experiència en projectes de cooperació. Així mateix, hi haurà un equip especialitzat que des de Catalunya monitoritarà el treball de camp.

Per participar en un projecte d’estiu JOVE cal seguir les següents passes:

1. Formalitza la teva sol·licitud emplenant el formulari d’inscripció
  2. Contacta amb l’entitat per acordar una trobada personal (javi@lasalle.cat)
  3. Incorpora’t a les activitats de formació de l’ESTIU SOLIDARI de febrer a juny
  4. Paga i senyal (març)
  5. Primer termini de pagament (abril)
  6. Segon termini de pagament (juny)
  7. Participa en el voluntariat de Cooperació Internacional PROIDE JOVE (juliol)
  8. Comparteix l’experiència (octubre) i continua el compromís vers aquesta realitat, segons la teva disponibilitat
Formulari inscripció Estiu Jove
El que consta al passaport

Persona de contacte durant el projecte