L'Estiu Solidari és compartir

L’ESTIU SOLIDARI és un programa de la Fundació PROIDE que inicia en el mes de febrer i finalitza a l’octubre, i que té en els mesos de juliol, agost o setembre -i durant un mes sencer-, el seu moment àlgid. En aquest temps de l’estiu el voluntariat, format en grups, participa directament en un projecte de cooperació internacional per realitzar projectes d’infraestructura, suport educatiu i contacte amb les comunitats, als països on PROIDE treballa. La coneixença de la realitat social mitjançant diferents visites, sessions específiques i el compartir quotidià, permet descobrir tot el moviment del Sud que treballa per al canvi social en aliança amb entitats com la nostra.

Per a PROIDE, el voluntariat d’estiu es mostra com a una figura molt important de la nostra societat perquè en la vivència contrastant hi neix la capacitat d’anàlisi, de reflexió i d’acció que permet entendre l’arquitectura del món en el qual vivim, i així poder construir-hi sobre ell unes relacions més justes i humanes.

T’animem a viure una experiència única per eixamplar la ment i créixer.

Una experiència que serà la teva llavor per trobar el teu lloc dins d’un món millor.