Obertes les inscripcions per a la Marina Trail 2020

1. Proide
  2. General
  3. Obertes les inscripcions per a la Marina Trail 2020

Les inscripcions per a participar en la 7a edició de la Marina Trail ja estan obertes. La cursa, que enguany arriba carregada de novetats, tindrà lloc el diumenge 26 de gener.

Un any més, la Fundació Proide i La Salle Premià de Mar organitzen aquesta cursa de muntanya, que recorre els municipis de Premià de Mar, Teià i Premià de Dalt i aplega centenars d’atletes.

La 7a edició de la Marina Trail oferirà diverses novetats als seus participants. En aquest cas, cal destacar la modificació, en alguns punts, del recorregut de la cursa llarga, així com la seva distància. Dels 21 km que s’havien corregut fins ara, els atletes que triïn aquest traçat recorreran 23 km.

A més, enguany, el tret de sortida de la cursa es donarà des de la plaça dels Països Catalans, ubicada al centre de Premià de Mar, i no des de La Salle Premià.

Una altra de les novetats d’aquesta edició de la Marina Trail és que inclourà una cursa de 5 km vertical. Finalment, els nois i noies d’entre 16 i 18 anys també es podran inscriure aquest any.

La Marina Trail és una cursa solidària. En aquest cas, els beneficis que es recaptin amb aquesta edició es destinaran al projecte que desenvolupa la Fundació a l’altiplà malgaix, a Madagascar per construir 4 aules per ampliar la cobertura educativa a l’etapa de secundària en un centre educatiu de la zona.

Per a més informació sobre el preu de la cursa, així com per a inscriure’us, podeu visitar la web de la cursa, marinatrail.cat. Cal tenir en compte que el preu de la inscripció va variant a mesura que avancin les setmanes.