Postal Solidària de Nadal 2019

1. Proide
  2. General
  3. Postal Solidària de Nadal 2019

Novament, des de la Fundació Comtal i la Fundació PROIDE oferim la Postal Solidària de Nadal i, com l’any passat, els beneficis seran per ambdues fundacions. Demanant la nostra postal contribuireu a la realització dels nostres projectes educatius al districte de Ciutat Vella a Barcelona, i amb altres obres educatives de Guatemala, Perú, Madagascar, Togo i Líban.

Estarem molt agraïts si voleu expressar els millors desitjos de Nadal amb les nostres postals i aportar un donatiu per cadascuna d’elles. Si teniu interès en fer la comanda podeu sol·licitar-la omplint el següent formulari abans del 18 de novembre. L’aportació que es realitza per a cada postal és de 0,80 € i de 1,10 € per les postals personalitzades.

Moltes gràcies per fer possibles els nostres projectes!
Enguany hi ha dos models de postals: