A la venda les entrades del concert Cors Solidaris!

1. Proide
  2. General
  3. A la venda les entrades del concert Cors Solidaris!

El concert ‘Cors Solidaris, per un món d’oportunitats’ ja té data. La cita, organitzada per La Salle Solidària, tindrà lloc divendres 31 de gener al teatre de La Salle Bonanova.

Com en les edicions anteriors, el concert ‘Cors Solidaris’ recaptarà fons per a la Fundació Proide i la Fundació Comtal. Enguany, els beneficis es destinaran a projectes que permeten, a persones en situació de vulnerabilitat, tenir una segona oportunitat en la vida.

El concert ‘Cors Solidaris’ està protagonitzat per diverses corals de centres de La Salle Catalunya.
Totes aquelles persones que hi vulguin assistir podran comprar les seves entrades a les fundacions Comtal i Proide o als centres de La Salle. El preu de les entrades és de 8€ per als adults i 3€ per als menors.

Imatge del cartell d’enguany: