Proide signa un acord amb Alternativa 3 per fomentar el comerç just

1. Proide
  2. General
  3. Proide signa un acord amb Alternativa 3 per fomentar el comerç just

Alternativa 3 i Proide han signat un acord amb l’objectiu de fomentar el comerç just i un canvi en el model de consum entre la base social de la Fundació Proide. Mitjançant aquest acord, des de Proide farem campanyes de promoció del comerç just entre col·laboradors i escoles, fomentant la reflexió sobre l’impacte dels nostres hàbits de consum i el canvi de patrons de consum.

Per altra banda, Alternativa 3 ofereix a la base social de Proide un codi de descompte del 5 % (A3PROIDE) per les compres de productes de comerç just a través de la seva página web. A més, amb part dels beneficis que Alternativa 3 extregui de la venda de productes a la base social de Proide col·laborarà amb un projecte de la Fundació Proide.

A la signatura hi ha assistit Edgar Garcia Tax, codirector de Prodessa, que és l’organització que executa el projecte d’apoderament de dones i productivitat agrícola a Guatemala que es beneficiarà de l’acord amb Alternativa 3 durant el 2020.

Des de Proide hem realitzat dues infografies per explicar què és el comerç just i com el podem fomentar a les escoles, les pots visualitzar a Comerç Just.