Aquest Nadal regala Solidaritat!

1. Proide
  2. General
  3. Aquest Nadal regala Solidaritat!

El Nadal s’apropa i des de la Fundació Comtal i PROIDE us volem oferir un lot solidari. D’aquesta manera podreu col·laborar per ajudar als col·lectius més vulnerables. La situació generada a partir de la pandèmia ha fet augmentar les dificultats dels infants i joves als que acompanyem, és per això que us necessitem més que mai.

LOT DE NADAL:

Lot de Nadal amb productes de comerç just d’Alternativa3 i galetes fetes pels joves de Fundació Comtal. El lot concretament conté:

• 1 tauleta de xocolata negra 70% cacau
  • 1 paquet de panela de 400g
  • 1 paquet de cafè 250g
  • 1 capsa de cartró reciclable
  • 1 got de bambú compostable
  • 1 capsa de galetes feta pels joves de l’Escola de Segones Oportunitats
  • Bossa de PROIDE
  • Postal de Nadal

BENEFECIS SOLIDARIS:

Els beneficis obtinguts amb els productes solidaris es destinaran a donar oportunitats de futur a infants i joves en situació vulnerable de Barcelona, Guatemala, Perú, Madagascar, Togo i Líban.

COM PUC FER LA COMANDA?

Per fer la comanda envieu un correu a: nadalsolidari@fundacioproide.org i ens posarem en contacte per més especificacions. DATA LÍMIT DE LA COMANDA 15 DE NOVEMBRE DE 2020!