Aquest mes de febrer parlem amb Anna Dachs, cap de Pastoral de La Salle Manresa!

1. Quin és el teu vincle amb Proide?

Sóc la responsable de Pastoral i JUSP de la Salle Manresa i també ho havia estat de La Salle Berga.

1. Com vas conèixer Proide?

Vaig conèixer PROIDE fa molts anys, com a coordinadora de Pastoral a La Salle Berga.

1. Has visitat algun dels projectes on col·laborem? Quin?

No he pogut visitar cap dels projecte en els quals col·labora PROIDE, però espero poder-ho fer en el futur. Ho tinc guardat en el llistat de coses pendents!

1. Que t’ha aportat Proide al llarg d’aquests anys?

Al llarg d’aquests anys, he pogut escoltar i llegir molts testimonis, així com participar en moltes campanyes. Crec que he après moltes coses i la meva sensibilitat cap a la justícia social ha crescut molt. De totes maneres, em quedo amb aquells moments en els quals m’he adonat que un testimoni o una tasca arribava al meu alumnat o als meus companys.

1. Què és per a tu Proide?

Per a mi és una oportunitat per aportar el meu granet de sorra a la justícia social. Crec que invertir diners, temps i recursos en educació és la millor opció; ja que cada un dels nostres alumnes i dels alumnes receptors de les beques, pot actuar d’amplificador de les accions que es porten a terme. PROIDE també és un exemple que la gratuïtat i solidaritat a favor del regne de Déu són possibles i imprescindibles.

1. Si Proide fos una cançó quina seria?

Per a mi seria ‘No deixis de caminar’ de Txarango.